Lördag

Igårkväll var verkligen baotanice!
Jag och jimmie började kvällen hemma hos honom med piiiiiizza :D haha, man måste ju fira när man precis fått studiebidraget. Efter en stunds matkoma drog vi ner till stadsparken där det spelades musik, spelades kubb och solades rätt friskt. Kände inte en kotte där till en början men sen kom det baotamkt folk som jag faktiskt visste vem det var och det räddade lätt kvällen. Allt var så sjukt skoj, alla trevliga människor, musiken och dansen :D

Haha, fast jag har en bula i bakhuvudet idag. Jag och emma dansade ringdans eller något med några personer och när vi snurrade jättefort så tappade någon taget om min hand så jag flöööööööög. Gud ändå vad ont det gjorde, men jag kunde bara ligga där och garva åt det för det måste ha sett helt sjukt ut.

Kör en tidig morgon idag även fast vi kom hem seent igår. Måste verkligen tvätta och den närmaste lediga tid som fanns var idag klockan 10 så jag pallrade mig upp redan då. Väntar på att maskinerna ska bli klara och kryper ner i sängen efter det.

Kommentarer
Postat av: emma

Alla var där:D Bästa kvällen på länge! (plus världens bästa fylla) Kvällen får 5 toasts^^

Haha xD men shit, vila huvvet^^

Själv gick man upp halv 8 :P

2009-05-30 @ 17:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0