Lördag

Igår var det förfest här, med menos, jimmie och pascal (stavning). Det var konstiga disskusioner och ingen dans så det var snäppet roligare när emil var här istället :D Men hursomhelst så drog vi ner på stan sen och kollade in bittens, där var det lite dött med folk så vi gick ner till en annan krog och plockade upp folk där och gick tillbaka till bittens igen. Där bjöd Danne mig på mitt livs första teqila shot. Haha, oj vad jag gormade med saltet och citronen, hade tejpad tumme också så den gick inte att böja så jag tappade citronen hela tiden. Menos tog massa bilder och dom ska lätt upp när jag får dom. Ni kommer märka att jag ser sjukt skeptisk ut till att slicka salt och sedan dricka och bita i en konstig citron. Haha, men det gick bra iallafall :)

När bittens stängde hängde vi på stan ett tag och umgicks med folk och drog sedan tillbaka hit på efterfest som blev typ högläsningsstund ur kalle anka och massa skitsnack om musse och mimmi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0