Fredag

Okej, nästa gång jag bloggar onykter så får ni stoppa mig!

Vaknade upp kl 7 imorse när Emil, som slaggde här, skulle dra vidare till jobbet. Då var jag nästan bakis för första gången i hela mitt liv men insåg sen att det bara var för att hela lägenheten luktade äcklig sprit och snus. Nu har jag vädrat bigtime så det är lugnt igen ^^

Gud ändå, satt med ett juiceglas i handen nyss och så kom kissemissen och ville gosa och sjävlklart tog hon sats som fan och stångade huvudet rakt på glaset som flög iväg på soffan och blötte ner hela soffan och mina jeans >< Ojoj, så nu hänger dom på tork och mina shorts får duga tills dom har torkat. Soffan torkar väl nångång den också kanske. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0