Fredag

Idag fick jag en trevlig överaskning, har fått lön!
Även fast jag inte har jobbat på baotalänge känns det som men tydligen så hade jag inte fått lön för allt jag jobbat tidigare så det kommer nu ist, dock bara 800 spänn men det klarar man ju sig ett tag på iaf :)

Så snart ska jag dra och sätta lite sprätt på pengarna, tänkte gå och handla och köpa en mjukgklass :D

Imorse ringde syon och väckte mig, men det var med glada nyheter iaf, hon hade postat ansökningen och fixat så att jag får komma och hälsa på i skolan. Så på tisdag 07.55 drar jag till Nordvik! Måste fylla på mobilen idag också för jag ska ringa till någon när jag är framme som ska visa mig runt och sådär. Samma dag så kommer dom som ska börja 1an på studiebesök men eftersom att jag börjar 2an där ska jag traska runt med henne istället. Det ska bli sjukt spännande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0