Update

Utvecklingssamtalet gick bra, nog för att det alltid brukar göra det men man vet aldrig vad som kan hända.
Fick även ett samtal från ISS där jag fick veta att idag var sista dagen på Svalson och att numera ska jag jobba på Coop i piteå. Eftersom att det var sista städdagen på svalson så kom det en till tjej dit och hjälpte till så att det skulle bli extra fint och det blev det ;)

Angående Coop då så är det  varannan helg tror jag, ändå problemet är att det är så tidigt så det inte går några bussar vilket innebär att jag måste cykla in till piteå, men det ska nog gå bra iallfall.
Nu återstår bara att få hit min cykel, den står på porsön just nu så jag ska ringa Nina i veckan så fort jag fyllt på mobilen och höra om jag kan komma förbi och hämta lite grejer : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0