Torsdag

Sitter på skolan atm, hade bara en lektion imorse så nu väntar jag bara på att lunchen ska öppna så jag kan snika lite mat innan det är dags att gå hemåt.
Det blir nog en slööö dag idag. Går ut med Nova när jag kommer hem, tar en joggingrunda och sedan sova ett tag innan det är dags att fara och jobba. Men efter jobbet så är det bara chill som gäller, möjligtvis skriva litegrann på arbetslivsläxan. Har laddat ner Openoffice nu så det finns ett skrivprogram på datorn, det var lite jobbigt att sitta och skriva i Anteckningar.

Imorgon så är det traktorlektion och sedan käka lunch på skolan, efter det tar jag bussen till luleå och försöker snika skjuts med någon till jämtön eller så tar jag bussen dit. Det ska bli sjukt mysigt att spendera lite tid med familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0