Torsdag

Var chillebiff sovmorgon idag men klev ändå upp kring 9. Såg litegrann på tv, åt frukost, städade och var ut med hundarna sen traskade jag iväg till skolan där jag trodde att det skulle bli en jobbig traktorteori lektion men inte det. Det var tydligen någon föreläsning om utlandsjobb som man kunde gå på också så alla gick typ på den men jag kände mig inte så pepp så det fick bli traktorteori iaf vilket var tur! Det enda jag behövde göra var ett papper med frågor som tog typ 20 minuter och sedan var det slut för idag :D

Nu sitter jag och renskriver ett papper om särskilda skäl för att byta sköthästdag. Ska skriva klar det och lämna in till driftsledaren sen ska jag traska hem igen, kanske hinner chilla litegrann i soffan innan jag måste traske vidare till jobbet. Men efter jobbet så är det helg för mig, har inga lektioner imoron så det känns jävligt chill :D Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0