Tisdag

Inatt var det livat i lägenheten. Grannen bredvid verkar ha hur många alarmklockor som helst och det hörs in till vårat sovrum. Vi hör det men han verkar inte göra det för det tar hur länge som helst innan de slås av och det är inte bara en klocka, inatt hörde vi typ4 olika. Till slut så lyckades jag somna på soffan iallafall.

Om några timmar är det jobb som gäller även fast det inte har blivit någon skola än så länge i veckan. Har haft sjukt med huvudvärk och mått illa men det har börjat ge sig nu. Det ska bli skönt med promenaden till jobbet, behöver lite frisk luft och sol. Känner mig blek som en fiskpinne och är sjukt sugen på att sola litegrann men jag lånade Josefins voltarensalva för ett tag sedan och då måste man vänta 2 veckor innan man solar annars blir man fläckig.

Till helgen har jag en date med tha family, vi träffas inte så ofta nu när jag bor i öjebyn så på lördag ska vi ta en heldag på stan i luleå. Vi ska titta lite i affärer och om det är fint väder funderar vi på att ta en promenad någonstans och ta med oss Zibbe. Som avslutning blir det att äta gott någonstans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0