Söndag

Helgen ägnades åt städning. Nu är lägenheten baotafin, skall bara skura så är det klart. Har tvättat all min egen tvätt + lite av jossans tvätt som jag hittade :)
Har ju varit hundvakt åt Nova i helgen också och det har gått baotabra, har dock råkat trampa på henne några gånger. Hon är ju som ett litet plåster och man vet aldrig vars hon ligger. Det är tur att hon är så stor så hon inte tar någon skada : ) Snart är det matdags för både henne och mig, det ser hon nog fram emot.

På tal om mat så blir det nog något från Konsum idag. Känner mig sjukt slö och det finns ingenting hemma förutom lite hårdbröd och makaroner typ, haha :) Till mitt försvar så kan jag ju säga att jag och jossan iaf planerar att handla ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0