Onsdag

IDAG PÅ RIDNINGEN HADE VI HOPPNING!
Det var skitskoj, första gången jag hoppade på riktigt, tidigare har det bara varit cavalletibommar typ. Men idag klarade jag av 75 cm! Det var sickt skoj :D Haha :)
Kommer ha massa träningsvärk imorgon säkert, ska ut och jogga senare när jag blir lite hungrig. Kan inte jogga när jag är mätt får baotaont, inte som mjälltugg utan något annat men det kommer inte om jag är hungrig :) Ska stretcha järnet efter det så kanske det inte blir så jobbigt imorgon.

Haha, började snacka med Lalle igen idag. Hundra år sen vi snackade sist men nu helt plötsligt skrev han, det var lite roligt för jag satt precis och funderade på hur det var med han nuförtiden, såg han i tlfnboken när jag skulle skicka sms :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0