Onsdag

Rökfria dagar: En hel evighet!

Haha, slutarökandet går fortf bra btw :)

Idag på morgonpromenaden klantade jag mig bigtime och föll! Landade på knäna och både kände och hörde hur knäskålen sköts åt sidan, så nu har jag sjukt ont! Men pallrade mig iväg till skolan iaf, vi skulle ju ha körning, det kan man inte missa! Haha
Jag och Madde körde Alf som är min sköthäst också. Han är liten och superpigg så vi hade fullt upp med att hålla oss kvar i vagnen när han satte iväg.

Det var dagens enda lektion så nu är jag hemma och har precis fixat disken och slängt i tvätten, väntar nu bara på att tvätten skall bli klar så jag kan sätta mig och se bones :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0