Måndag

yeah, idag var det dags för traktor igen, det var jävligt skoj :D Satt och poppade en Iron Maiden skiva som fanns i ena traktorn så att det inte skulle bli så tråkigt medans man väntade på att den andra skulle tömma släpet. Det var lite extra roligt med tanke på att jag körde med leggings idag, och kopplingen och gasen sitter en bra bit från varandra när man har så korta ben som jag. Så jag satt och blottade mig big time, tur att inte läraren åkte med så mkt denna gång!

Har öven hunnit med stan en sväng med jossan. Det införskaffades lite smink och hårfärg som snart ska kletas i håret. Hoppas på att få en lite mer naturlig blond färg.

Imorgon kommer svenne hit och stannar till söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0