Måndag

Idag var det dags för traktor!
Woho, måste erkänna att jag inte var särskilt pepp på traktorkörning när vi traskade till skolan imorse men så fort vi börjat köra så kändes det ändå jävligt värt att ha stigit upp på morgonen och pallrat sig dit ändå. Jag och jossan var ett team, före rasten så skottade jag och fyllde släpet som hon for och tömde och efter rasten bytte vi uppgift. Det var sjukt roligt! Haha, att backa med traktor och baotalångt släp var inte något jag hade trott skulle hända inom de närmaste hundra åren ;)

Nu är jag hemma iaf och har varit ut med Nova för en stund sen :) Till helgen kommer zibbe! Det ska bli så mys att ha honom här ett tag också. Har jag nämnt att jag är lite pepp på att skaffa en shäfer som foderhund? Iallafall så har josefins mamma erbjudit mig att låna hit Zeb under påsklovet så att jag verkligen får prova på att ha en egen shäfer. Så då blir det 2 shäfrar i våran lilla lägenhet, det ska bli intressant ;D Haha, det ska bli sjukt roligt : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0