Fredag

Rökfria dagar: 1

Haha, ber om ursäkt i förväg utifall att jag beter mig ovanligt drygt de närmaste veckorna.

Försöker fördriva tid med att ladda ner och se på massa serier. Har gått igenom hela gossip girl, sett alla underworld filmerna och nu har jag gett mig på True blood avsnitten. Skulle verkligen behöva chips som lite tröstmat nu men när vi var på affären tidigare drabbades jag av nyttighetsanfall så jag köpte bara apelsinjuice och blåbärssoppa. Men  imorgon är en ny dag ;) Förövrigt så händer det nog inte så mycket imorgon. Ska göra lite läxor och hålla mig sysselsatt, funderar starkt på att jogga eller något, det beror på hur kallt det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0