Fredag

Idag skulle det bli en chillemorgon eftersom att jag är ledig men så blev det inte! Haha, klockan 7 vaknade jag och kunde abslout inte somna om så jag gick upp och höll Jossan sällskap medans hon fixade inför skolan. Tänkte att jag kunde gå och lägga mig när hon farit men då klev svenne upp också så då var jag uppe med honom. Nu har han farit men strax är det dags att gå ut med hundarna för de har precis fått mat. Haha, det är bara Tobias som fortfarande ligger och sover.

I helgen blir det att vara hundvakt för Jossan och Tobias far till Kalix idag. Så jag och Nova ska ha så roligt, svenne är ju kvar han också så hon kommer nog inte att hinna sakna Jossan alltför mycket :) Zibbe far hem idag. Putter kommer och hämtar honom kring 12-1 någongång :( Men det är nog lika bra, det blir lite lugnare med en hund när man är ensam. Igår höll jag på att dra världens vurpa när jag var ut med dom på lunchen! På något sätt så var kopplena snurrade runt mig och helt plötsligt drog dom iväg åt olika håll så jag gjorde världens piruett. Men det gick bra iaf ;)

Zibbe och Nova solar på altanen :)

Idag är det pizza till lunch på Grans så jag ska dit och lämna igen några böcker och snika lite lunch :D Men nu är det dags att gå ut med hundarna så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0