Blondish!

Rökfria dagar: 3

Det har gått riktigt bra idag!

Just nu så sitter jag med blekning i håret, gav upp slingningen och körde på helfärgning istället. Det behövs förmodligen ett paket till men sedan är jag blondie igen. Då återstår det bara att välja vilken blondnyans det ska bli :)
Skall snart skölja ur det, väntar bara på att Josefin ska skölja ur sin färg. Hon har mörkbrunt hår atm och har färgat på en kastanjliknande färg för att det ska bli lite liv i det hela :)

Imorgon börjar skolan igen.
Dagens enda lektion imorgon är Basmaskin körning, dvs TRAKTOR :D haha, det ska bli sjukt roligt, vi ska träna på att skotta och såna grejer tror jag. Dock så känns det lite nervöst, har bara kört lilla Bertil tidigare (min minitraktor) men den fryser man ihjäl i så jag måste uppgradera till en stor istället.

Nu ska jag fortsätta se Pirates 3 och sedan skölja ur färgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0