Updatex3

Imorse slog paniken till när jag insåg att ciggen var slut. Dom är det enda som håller mig från att bli tokig när jag inte kan åka hem nu när jag vill. Aw, får massa utbrott och är allmänt jobbig mot alla som är här när saknaden slår till och då är en cigarett det enda som kan fixa till det. Haha, en chipspåse skulle funka bra också men sånt kan man inte äta hela tiden jue ;)

Hursomhelst så körde jag med utpressning mot mamma så till slut gick hon med på att skjutsa mig till råne, så nu är dagen räddad! Till middag blir det palt och sedan bär det av till farmor. Har kollat upp alla busstider och skrivit upp på mobilen, nu väntar jag bara på svar från jobbet så jag får veta vilken dag det blir att åka hem. Ni vet ju vad jag hoppas på ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

know that thing. snäste bara åt alla när jag var hemma. blir nog bättre nu när jag inte bor hemma:D

har fortfarande lite chips kvar;D

PALT

2009-06-07 @ 12:56:00
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0