Updatex3

Yeah, idag är jag supereffektiv!
Övninskört, fiskat och packar järnet! Har nästan tvättat klart alla kläder och medans jag väntar på att det torkar ska jag börja packa in allting som har blivit sorterat i olika lådor. Det är väl den tråkiga biten men ska verkligen försöka så att bara 2 lådor ska med till Jimmie och då är kläderna inräknade i dom lådorna, PAIN! Lämnar kvar massa söta saker som det helt enkelt inte finns någon användning för där borta.

Har lyckats lösa det här med bankdosan också, den blev som sagt kvar i öjebyn men som tur är ska josefins mamma dit och då tar hon med den tillbaka till Jämtön så jag slipper åka dit :D Bibbloböckerna får jag väl posta eller nånting.

Nu ska jag fortsätta packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0