Updatex2

Okej, ursäkta förra inlägget.
Det kändes bara väldigt meningslöst att vara här men samtidigt så är det en väldig kort stund om man tänker efter att jag flyttar på riktigt till härnösand på onsdag eller torsdag. Så nu känns det som en lite mer överskådlig tid. Ska försöka undvika liknande utbrott igen :)

Har suttit och kollar litegrann på hästhoppning, eurosport is the shit! Men nu är det snart slut och det är inga bra filmer eller program som går efter det så det blir nog kvällsrök och sedan slänga sig i sängen. Eller säng och säng, det är en madrass på golvet. Den här gången slapp jag varmkorvslösningen, har fått tillbaka mitt rum i en vecka. Aw, älskar verkligen min blommlampa som jag har här. Ska försöka fixa kort på den imorgon så ska ni få se hur sööööt den är <3

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0