updatex2

Läste igenom tidigare inlägg och insåg att jag aldrig berättade om hur det gick med rösträkningsjobbet.
Såhär var det iallfall:
På måndagmorgon klev jag upp klockan 8 utifall att dom skulle ringa. Jag var färdigpackad och allt för att kunna hinna med den tidiga bussen hem, halv 9 blir jag så sjukt glad för då borde dom ju ha ringt och sagt om det skulle ha blivit något jobb så jag springer runt i lägenheten och firar. Kommer på att jag måste ringa till dom och säga att jag drar hem istället nu när det ändå inte blir något jobb, går i slowmotion mot telefonen när min mobil ringer, känner hur allting känns som dööööden!
Antagligen så ringde jobbet då och sa att jag skulle komma in, även fast jag bara var andra reserv. Förstår ni olyckan.

Pallrade mig iväg dit iallafall och genomled hela dagen, går för att prata med Anna för att säga att jag drar hem imorgon, hinner säga hej när hon kastar ur sig att från och med nu är jag ordinare och får jobba tisdag och onsdag också! Då sjönk humöret till botten och resten av dagen var förstörd. (Tills jag drog på estetfest och blev packad istället.)

Well, tisdag då, vaknar 8 och är fortfande halvt packad, kastar i mig en macka och nyktrar till på vägen till jobbet, ber till gud att dom inte har random alkotester eller något. Vid lunch får jag världens bästa överraskning att jag inte behöver jobba onsdagen så det bar iväg hem för att fira :D woho, så 05.54 på onsdagen tog jag bussen hit :D

Det var min vecka i luleå ^^
Nu bor jag här och är världens lyckligaste människa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0