Updatex2

Jag överlevde!
Det gick ganska bra att köra faktiskt, så länge det bara var raksträckor ;D Haha, nä men svängar behöver verkligen tränas på! Är slut i hela kroppen efter det här, sitter och spänner mig hela tiden utifall att det skulle hända någonting så imorgon kommer jag säkert ha träningsvärk. Ska man verkligen ha det efter att bara ha kört bil? O_o

Hursomhelst så följde jag bara med till korpen för att övningsköra så jag hade planerat att vara totalt sysslolös under tidens snubbarna grejjade på med skorstenen men som tur var var Ante där också, så vi lånade fiskespön och gick och metade. JAG FICK EN ABBORE :D Men när jag skulle ta kort på den så hoppade den ner i vattnet igen, väldigt moget av den. Fast nu saknar jag Jimmie ännu mera för Ante och han var kompisar tidigare så han pratade på massor om Jimmie och nu vill jag bara åka dit på direkten!

Gosh, men imorgon åker jag iallafall till farmor, det blir på kvällen men från och med då är jag utan dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0