Updatex2

En av dom bra sakerna här är att man kan hänga tvätten utomhus, det luktar så rent och frächt sen :D Och så är det roligt att se när kläderna flyger omkring och gör så att torkställningen snurrar, värsta klädkarusellen.
Det dåliga är att nu har jag ingenting att göra längre. Gosh, önskar att jag hade vaknat lite tidigare och hängt med till luleå, där finns det affärer och folk, här finns det...en tv :p Det är helt okej att vara här när jossan också är det men hon är ju i öjebyn nu så då är det rätt trist. Menmen, förhoppningsvis blir det råne ikväll när jag har skjuts ^^

Imorgon är det öjebyn som gäller med putter, vi ska packa ihop alla mina grejer där och ta med dom hit. Haha, det känns så slutgiltigt, nu har det mer varit att jag bott i öjebyn och hälsat på i härnösand men från och med onsdag/torsdag så kommer det att vara tvärtom :D Det är nog ingen som förstår hur sjukt lycklig jag är just nu och hur speciell jimmie är för mig. Menar, flyttar och lämnar min familj och alla jag känner, lämnar hela mitt gamla liv bara för att få vara med honom, så viktig är han för mig bara efter den här korta tiden :) Gosh, jag tycker om att vara lycklig <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ett stort steg för lilla kela^^ men det verkar ju så rätt så det blir självklart:) När kärleken är i rätta händer så gör man allt för den. Jag blir så lycklig för din skull när jag läser detta. jag tror jag kan tänka mig hur du känner, en känsla som inte går att sätta ord på.

2009-06-05 @ 00:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0