Update

Yeah, det blev baotanice frukost; en macka med potatisgrejs och massa tomater och en med ägg :D

Nu är det sorg som gäller, vi har precis sett sista avsnittet av alla älskar raymond, vad sjuttsiken gör man nu då? Aw, när jag får hit min dator ska jag ladda ner alla bones, gossip girl och greys anatomy, såna där serier som jimmie inte vill se ;p Haha, aw, snart är min dator här ^^

Imorgon drar jag alltså till jämtön, måste försöka packa idag. Det är så gormigt att släpa runt kläderna hela tiden för nu är dom flesta här men kom precis på att jag kan låna kläder av mamma så behöver inte packa så sjukt mycket iaf :) I veckan ska jag iallfall försöka träffa folk som det var aslänge sen jag träffade, kommer förmodligen att sova och sånt i jämtön men mutter och putter jobbar jue så borde ta mig in till luleå varje dag :D Och där finns det massa affärer, ojoj vad jag ska shoppa :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0