Update

Gud, det är så varmt!
Har gått omkring i bikini hela dagen, det var en ren plåga att dra över en tröja när vi skulle ner på stan, såå varmt är det för sjuttsingen, gushgosh. Är egentligen baotahungrig men det känns som att mat är för varmt att äta, får försöka lösa det på något sätt. Det kanske går att göra en sallad eller liknande.

Har börjat packa upp mina grejer nu. Kläderna, sängkläderna och handdukarna är uppackade och prydligt instoppade i skåp nu. Haha, så prydligt som det kan bli när det är jag som fixar iallfall. Btw så känns det som att jag tog med mig alldeles för mycket skor, har ingen aning om vars de ska få plats. Skohyllan är redan proppad så nu har jag staplat skor på varandra och slängt upp endel i städskåpet.
Nu måste databordet upp också så att jag får upp mina cdskivor och småsaker :D

Men först blir det någonting att äta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0