Update

Well, dom prydliga kläderna ligger nu istället i en prydlig hög i garderoben. Dom kändes inte riktigt som mig och jag vill kunna känna mig avslappnad istället för att sitta som en uppstoppad docka, menar, ska jag ha på mig glasögon kan jag åtminstonde ha på mig sköna kläder. Så nu känns det mycket bättre ^^

Har hunnit med en sväng på affären också, men glömde köpa massa grejer så det blir en sväng förbi där igen på väg hem från intervjun. Måste köpa tårtgrejs också, har ju lovat mamma att göra tårta, eller så kör jag snabbvarianten och köper en glasstårta eller något istället ;D Dagens mål är att städa! Gud, vågar inte släppa in päronen när det ser ut såhär xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0