Torsdag

Nu är det riktig pengakris som gäller!
Enligt internetbanken hade jag 400 spänn igår, så jag gick och handlade och det blev nästan 200 spänn som försvann där, så alltså borde jag ha 200 kvar. Så förstå min förvåning idag när vi är och handlar och mina pengar är slut. Drar iväg till en bankomat för ett kontoutdrag där det står att jag har 20 kr på kortet. Kommer hem och kollar internetbanken, även där står det att jag har 20 kr kvar, dock så är det ingenting som har dragits sen jag sist handlade och vid det utdraget står det att det ska finns 200 spänn kvar. GOSH!

Menmen, förhoppningsvis får jag lönen i slutet av månaden + studiebidraget. Får helt enkelt klara mig till dess, vi har lite mat kvar iallfall så. Okej, vidare tills nästa pengaproblem, i sommar så får man ingen inackordering så jag måste betala en del av hyran till lägenheten i öjebyn + en del av hyran här och jag får aldrig tag i något dumt jobb >< Menmen, i värsta fall får jag ta pengar från körkortskontot och helt enkelt vänta med körkortet tills jag fått ett jobb och fyllt på där igen.

Har iallfall sökt en massa jobb, de flesta sa nej men en del väntar jag fortfarande på svar från. HIttade även ISS kontoret här i Härnösand men antar att det är stängt över midsommar så får dra dit på måndag och höra där med.

Haha, har iallfall någonting som muntrar upp mig :D
Älskling har lånat hem ett Wii och han spelar ett simpsons spel som ser baotaroligt ut! Och förstås så har jag ju honom som muntrar upp mig, inte bara spelet, aw, love! <3<3<3
Det bästa jag vet är att sova med jimmie för då kan man ligga och kramas hela natten och man blir lika glad varje gång man vaknar till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0