Tisdag

Aw, blev less på att alla mina kläder låg utspridda överallt så imorse blev det garderobsfixning. Jimmie har hur mycket kläder som helst, kändes det som iaf, så jag vek ihop dom och fick till slut ihop en liten hylla i garderoben till mig själv. Dock så samarbetade inte garderoben för när jag drog ut en hylla bestämde sig listen för att dö, men det är klart man är teknisk, fixade bara en skruvmejsel och fixade biffen ;p

Har hunnit med en sväng på hemköp också, skulle köpa en pastasallad eller något till hemresan men dom grejerna var inte uppackade ännu så jag får springa förbi på väg till bussen istället och kolla om det finns då. Är batoahungrig men om ett tag ska vi dra och äta lunch ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0