Tisdag

Yeah, igår fick jag till slut upp alla mina saker, enda minuset är att min dumma dator inte snappar upp det trådlösa internet och att min internetkabel är för kort. Så för att internet ska funka måste en låååång kabel inhandlas. Men det blev iallafall baotafint med databordet och mina färgglada småsaker som är uppställda därikring ^^

Gick och la mig baotatidigt igår men det var ju så varmt så sov sjukt dåligt , vaknade nångång i morse av att jimmie hade varit och hämtat william och att han kom inspringande i rummet och hoppade upp i sängen, dock så somnade jag om efter det med william liggandes bredvid mig. Jimmie väckte mig nån timme senare och sa att jag sovit i 12 timmar och att det var dags att gå upp. Så vi gick ut med william och det var sickt skönt att få lite frisk luft :D

Nu är frågan bara vad man ska göra resten av dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0