Tisdag

Sjukt jobbig morgon, ställde klockan på 8. Har verkligen ingen aning om varför, ska inte på intervjun förens 2. Menmen, pallrade mig upp vid halv 11 istället och försökte duscha men det tog typ 15 min innan varmvattnet slog igång! Gaw, hata duschen här!

Well, fick igång duschen till slut och är nu fullt påklädd, med glasögon! Haha, trodde aldrig att jag skulle behöva ha på mig dom offentligt igen men tji fick jag. Försökte köra på en vuxnare look idag med upsatt hår och prydliga kläder. Gick till spegeln och tänkte fasiken vad vuxen jag ser ut, går ut till jimmie;

Jimmie: Du är så söt i glasögon!
Jag: Neeej, men visst ser jag vuxen ut idag?!
Jimmie: -lång tystnad- Njaa, men du ser ut att vara 18 åtminstonde ^^

Haha, får väl nöja mig med det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahhaha det är ett steg på vägen^^

2009-06-23 @ 13:17:08
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0