Tisdag

Alla överlevde grottexpeditionen igår ^^
Medans dom var borta passade jag på att städa litegrann så nu är det baotafint i hallen och vardagsrummet :D Haha, nu är det bara resten kvar.
Hursomhelst, när dom kom tillbaka igår blev det lite filmchill och sedan drog vi på fest, det var en intressant kväll.

Vaknade kring 1 nångång och drog ner på stan med Emma, var förbi och lämnade klänningen i hennes lägenhet också och den är såå mysig! Gosh, snetak is the shit. På stan så hittade jag iallafall ett par eventuella skor som borde passa till klänningen, väntar bara på lönen nu så det går att shoppa loss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ellerhur:D

Tog mig en extra titt på klänningen när jag kom hem, den är ju liksom glansig så jag tror de där skorna blir asbra. Hoppas dom var sköna oxå, det sa du aldrig^^

2009-06-17 @ 00:08:06
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0