Söndag

Well, nur är klockan över 12 igen så Söndag borde få vara rubriken.

Insåg att mina andra hörlurar även passade till ipoden så nu har jag suttit och bråkat med den i några timmar. Lillebror har inte Itunes på datorn så fick fixa hem det och ladda ner massa musik för han hade ingenting på datorn, dock så har jag ingen aning om vad det blev för musik. Laddade hem hejvilt bara för att få lyssna på något nytt. Det ska bli spännande att höra vad som kom med men det får nog vänta tills det är dags för att åka buss igen dvs på onsdag mest troligt.

Mailade precis hon som har hand om rösträkningsjobbet; var tvungen att lämna mitt kontonummer och då passade jag på att fråga om jag är första eller andra reserv. Hoppas på att få svar imorgon innan jag far för om jag bara är andra reserv finns det väl inte en chans i världen att det blir något jobbande och då kanske jag kan åka hem lite tidigare :)
Haha, borde väl egentligen hoppas på att jag får jobba men det känns mycket mera värt att få åka hem och träffa Jimmie igen. Menar, jag kan stå ut med att vara lite halvt fattig ett tag men jag skulle aldrig stå ut med att vara utan honom så, vad verkar vara det mest självklara valet?

Ja gud ändå, ska försöka sova nu!
Håll tummarna för att det blir att åka hem tidigare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna!

2009-06-07 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0