Söndag

Helgen har varit asnice alltså, god mat och massa folk på lördagen och igår drog vi igång igen! Man kan nästan säga att vi firade att jimmie börjar jobba på måndag. Hursomhelst, det började vid 2 nångång då kom Burre hit, vi svamlade på och sedan joinade mao och menos, då blev det ännu roligare!

Vi spelade massa gamla låtar och sjöng med och kollade musikal och sjöng med där också, tror att det kom några fler personer också men dom tog menos och drog vidare till stadsparken rätt fort, om dom alls var här, dunno faktiskt, haha.

Men me, mao und immiedean stannade kvar ett tag till och hade asroligt, sen helt plötsligt ringer det på dörren; då står grannen där! Haha, har aldrig sett snubben förut men han undrade om vi hade nå cigg, och eftersom att jag ändå stod och rökte så fick han min cigg, sedan drog vi vidare till hans lägenhet. Där var även den andra grannen Haha, värsta grannfesten, + att nån av dom är lärare till mao eller något sånt!

Well, vi satt där ett tag men sen drog vi också vidare till stadsparken. Där spelades det kubb, så jag spelade litegrann men blev less när jag hade fått ner 2 i rad och vi ändå inte fick flytta fram så jag gjorde revolution och sparkade ner alla deras bluppar som var kvar och drog vidare till annat folk. Det var asroligt men vi drog hem ganska tidigt för Jimmie gjorde illa sig när han och burre brottades. Min älskling vann hela tiden ;D Haha, nä men det var verkigen en sjukt rolig dag!

Vi tog oss hem och jimmie somnade i soffan och jag vaknade upp på golvet någon timme senare, förflyttade mig till sängen som var mycket mjukare. Nu har jag blåmärken på höfterna efter att ha legat på golvet, måste få dit lite fett så det blir bekvämare om det blir någon nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilken dag;D Sjunga is the shit! Soft med grannarna!

Jag o memme var oxå i stadsparken senare! menos och burre passade på att visa hur det hade gått till när han o jimmie brottades^^ Burre var rättsååååå full om man säger så xD

Tobbe o Emil hade vunnit typ 8 ggr, men sen körde jag o syrran(linus) skiten ur dom! hehe det blev sista matchen

2009-06-21 @ 15:47:41
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0