Packa is the shit!

Men Emma då, isåfall måste vi ju dra och sola nångång :D

Har packat upp de flesta lådorna nu och sorterat om det ska slängas, sparas eller tas med till härnösand. Just nu känns det som att baotamycket grejer ska med till härnösand men det finns ingen plats för det där så måste rensa igenom den högen en gång till när allt är klart. Har iallafall tagit mig igenom det svåraste; kläderna! Slängde en hel del och förmodligen kommer en del andra grejer ryka imorgon också när jag börjar tvätta allt. Har massa sängkläder också som jag tänkte ta med men måste förmodligen begränsa mig där också. Gosh, blir galen, det finns så mycket.

Borde iallafall bli klar med allting imorgon så är det bortgjort och fixat för på söndag drar jag till luleå istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja det är sant. Det är väl dags då ;D

2009-06-06 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0