Onsdag

Är hemma i Jämtön nu, mys att träffa tha family men saknar jimmie så fruktansvärt mycket!
Menmen, åker hem på onsdag eller torsdag så det är inte såå länge kvar, dessutom kommer jag ha sjukt mycket att göra. Imorgon är det slö dag men fredag ska vi till öjebyn och packa ihop alla grejer och ta med dom hit istället. Vi ska sälja en massa saker så ska fota och lägga ut på blocket, hör av er om ni vill köpa något ;D Det lär ta en stor del av dagen + att jag måste till skolan en sväng och hämta alla grejer där och snacka med syon.

På lördag kommer Moa och kanske Filip hit, mina småkusiner :) Dom är söta men otroligt livliga så dom lär hålla mig sysselsatt till söndag för dom ska sova över här. Oj vad trångt det kommer att bli på min madrass. Tänker hinna med en sväng ner till hamnen och fiska också, om det är fint väder. Idag har det bara regnat ><

Måndag,tisdag och onsdag är det luleå som gäller, det blir förmodligen att sova hos farmor. Och förhoppningsvis jobb :D Haha, är reserv till rösträkningen men tanten sa att det alltid är någon som hoppar av så om jag har tur blir det så den här gången också.

Idag var jag alltså på utbildning till rösträkningen men den gick fort så har sprungit en hel del på stan också.
Och gissa vad jag har hittat; MIN BRÖLLOPSKLÄNNING! Aw, är totalt kär i den <3
(Emma! vi måste gå på stan någon dag och fixa tillbehör! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0