Onsdag

Jimmie har byggt en piska så han och Menos har varit ute och lekt idag, Mao und me följde med och kollade men det var kallt så vi gav upp efter ett tag, men fan vad coolt med en piska alltså! Dock så känns det som att om jag testar den blir det ajaj, haha.

Skrev värsta inlägget tidigare också men bloggen krånglar som fan idag så det kom aldrig upp, kommer inte ihåg vad som stod heller så det är förlorat för alltid, ohno!

Det blev film idag med, mao och menos kom hit och vi smaskade chips och popcorn, myspys ^^
Medans vi kollade filmen kom jag på att det var dags att bädda om sängen så efter filmen hittade jag ett knallrosa lakan :D :D :D Haha, fattar ni lyckan, så nu är det nybäddat med fint rosa lakan ^^ Längtar tills mina sängkläder kommer hit för dom är mkt sötare än Jimmies ;p

Kommentarer
Postat av: Emma

Men inlägg man börjat skriva på hamnar ju som utkast?

2009-06-18 @ 13:14:48
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0