Måndag

Imorse ringde telefonen okristligt tidigt, men det var med bra nyheter iallafall. Imorgon kl 14.00 ska jag på min första jobbintervju! Det är för Vendator och har något att göra med telemarketing. Hoppas det går bra, har aldrig varit på jobbintervju tidigare så är lite nervös faktiskt.

Well, somnade om tills Jimmie väckte mig, tog med mig täcket och la mig i soffan och kollade på Bond, så idag är det bondmaraton som gäller. Hade glasisarna på mig men såg så dåligt, släpade mig upp för att ta på linserna istället och vad sjuttsingen tror ni jag möts av? En av linserna har fastnat i locket och torkat fast! Så nu är jag utan linser till på fredag. Drog ner till optikern så fort jag fattade att dom var döda men det fanns ingen synundersökningstid förens på fredag och jag måste göra en ny undersökning innan jag får köpa linser. GAW >< Så nu måste jag dra på jobbintervjun i glasögon som jag knappt ser nånting i.

Jimmie följde med mig till optikern så efter det drog vi och handlade och hängde på sundsvallstrappan ett tag med lite folk, det var chill att få lite soool :D Måste dra till stadsparken och sola någondag och få lite färg.
Sedan drog vi hem och lagade lite mat och fortsatte kolla på bond. Maratonet är fortfarande igång och nu är Mao här också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0