Måndag

Gud, har så fruktansvärt ont i kroppen sen helgens äventyr, blåmärken överallt på ställen där man verkligen inte brukar ha det. Iallfall inte jag xD Men det har ändå varit sjukt nice :)

Igår var det alltså chilldag med film och pizza men idag ska det göras lite nytta försjuttsingen! Om ett tag ska vi ner på stan och fixa och efter det drar jimmie på grottäventyr så då är jag hemma själv :D :D :D Haha, inget illa mot jimmie såklart men det är alltid skönt att ha lite ensam tid också ^^ Och det finns inte en chans i världen att jag drar in i en kolsvart grotta där man måste klättra, nono! Det är nog med att vara i ett kolsvart sovrum. Men hursomhelst så blir det att chilla hemma, känner mig nästan lite städsugen och det skulle verkligen behövas, gushgosh. Men efter lite städning så ska jag poppa popcorn och krypa ihop i soffan med en booook  <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0