Fredag

Well, klockan är över tolv så tekniskt sett är det fredag nu.

Har precis kommit hem från Holia :D Aw, det var asroligt att träffa henne igen, vi har suttit ute invirade i filtar och druckit te och kedjerökt i flera timmar och bara pratat. Vi hade så sjukt mycket att ta igen ju. <3 Men den här gången tar det inte lika länge innan vi träffas igen för jag ska komma på estet 3ornas fest på måndag. Då får jag träffa min gamla klass! Haha, det kommer bli baotaroligt. Vi ska tydligen vara på golfängen och det blir perfa om jag sover hos farmor för då kan jag gå dit. Gosh, det var flera år sen jag träffade dom i klassen :D

Har hunnit planera helgen lite mer så jag inte hinner sakna jimmie så mycket xD
Fredag: Öjebyn och packa. Hem och rensa kläder och tvätta.
Lördag: Övningsköra till korpdal och hjälpa putter att fixa skorstenen i farmors stuga + att lillkusin kanske kommer hit och sover. Aw, hon bröt armen idag så det är inte säkert att hon kommer, men om hon kommer ska vi rita på gipset :)
Söndag: Fortsätta rensa och packa grejer. Fara till farmor och sova där utifall att det blir jobb på måndag.
Måndag: Ev jobb, annars häng på stan med någon. Estetfest på kvällen ^^
Tisdag: Ev jobb, annars häng på stan med någon.
Onsdag: Ev jobb, annars fara hem till härnösand :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0