Färdig!

Nu jeflar är det färdigpackat!
Allting är nerpackat i kartonger, både det som ska med till härnösand och det som stannar kvar här så nu går det faktiskt att ta sig fram genom hallen. Dock så får jag inte med mig grejerna dit förens efter midsommar men ska fixa en extra ryggsäck att ta med mer kläder när jag far till veckan. Tänkte först dissa det och försöka klara mig på de kläder som finns där redan, trodde att jag skulle bli tvungen att släpa med allting till famor men putter skjutsar in dom på tisdag istället så :D

Det blir perfa för jag måste ta med lite av Svennes grejer som han har kvar här när jag far imorgon, fick med mig hans Harry Potter böcker som jag ska lämna tillbaka + lite kläder + att jag ska hämta en bok som blivit kvar hos honom. Så på söndag eller måndag ska jag försöka hinna upp till honom och lämna grejset.

Hos farmor har jag ingen tillgång till dator, vet inte riktigt hur det ska funka.. Får kolla upp busstider och liknande innan det bär iväg dit. Det löser sig nog : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0