USA

Till jul blir det kanske USA som gäller!
Jimmie har ju massa släkt där så förhoppningsvis kan vi fara dit och hälsa på vid jul nångång och kolla läget inför en eventuell flytt när vi har gått ut skolan. Så nu är det jobba som gäller alltså! + att jag hinner fylla år innan och då ska jag bara önska mig pengar. Om jag säger att det är för att sponsra resan kanske släkten lägger till lite extra, hoppas!

Hursomhelst så hoppas jag på att klara kunskapstestet på vendator för då får jag jobb där, så 13 juli börjar en 3-dagars utbildning som förhoppningsvis resulterar i jobb. Vet inte riktigt hur mycket man tjänar där, vet bara att man måste jobba minst 3 pass i veckan men om jag jobbar varje dag, eller så mycket som möjligt iallafall, någon vecka kan man ju chilla, och lägger undan hälften varje månad så borde jag få ihop 5000 till jul. Jimmies mamma hade räknat på det där och kommit fram till att det borde gå på ca 5000 för vi kommer ju att ha boende där borta så det är väl bara själva resekostnaden och mat som kommer att kosta. Fast det är klart att man vill ha med lite extra så man kan shoppa också :D Haha, dock så vet jag inte vad som finns i Oklahoma? Gushgosh, måste kolla upp det där ^^

Måste fixa pass också, vars sjuttsiken gör man det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0