updatex2

Dagens utflykt var mysig.
Vi tog bussen ut till älandsbro för att hälsa på Jimmies mamma, dock så tyckte jag baotasynd om William på bussen för det var sjukt hot därinne. Men han löste problemet själv och kröp in under sätet där det var lite svalare. När vi väl hade hoppat av bussen så höll vi inte på att ta oss till huset, man måste gå över e4an där det inte finns något övergångsställe och just när vi skulle över så var det som att halva sverige skulle köra förbi. Det tog alltså ca 5 minuter innan vi tog oss de där 3 metrarna över vägen.

Vi tog oss dit till slut iallfall där det pysslades på med symaskinen och olika roliga broderier som den kunde göra. Helt klart den mest skillade symaskinen jag någonsin sett! Det var sjukt varmt så vi åt lite glass också, då höll det på att hända en liten olycka för jag satt på en random kontorsstol som tydligen var lite skev så helt plötsligt började den tippa, haha, det är tur att man har reflexer alltså annars hade jag väl legat på golvet och garvat i hundra år.

Vi fick med oss lite roliga saker hem också. William ska ju stanna här ett bra tag så det blev lite leksaker åt honom och lite leksaker åt mig och Jimmie :D Haha, vi tog med oss donkey kong till nintendo 64, har för mig att det är baotaroligt. Så det ska spelas lite senare.

På tal om nintendo så nöter vi mario cart här hemma, när vi kom hem igår drog vi igång det direkt och bland det första vi gjorde i morse var att spela igenom det igen. Haha, men vi orkar aldrig kolla på prisutdelningen så vi startar om det varje gång så det sparas inte, men den dagen kommer väl nångång också.

Nu har vi precis ätit och sitter och kollar på south park ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0