updatex2

Det blev lite köksstädning idag iallfall.
Slängde ut alla sopor förutom pizzakartongerna, spolade av äckelpäckel sopkorgen och diskade så att diskstället blev fullt. Haha, efter det så tröttnade jag. Man får ta det i etapper helt enkelt ^^

Mitt nya favoritställe i lägenheten är vardagsrumsfönstret btw. Fönsterkarmen är så bred där att man kan sitta baotaskönt och även slänga upp fötterna längs den. + att man kan sitta och dingla med benen utgenom fönstret. Baotanice ställe när det är varmt och man vill ha lite svalka ^^ + att det är skönt att bara sitta där och filosofera. Idag satte jag mig där ett bra tag trots det dåliga vädret. Kände för att vara ensam ett tag så drog för gardinen och satt där bakom. Sjukt rogivande!

Avbröt filosoferandet när Jimmie sa att det var dags för Harry potter tittande. Kvaliten var inte den bästa och snubben som filmade hade en tlfn som ringde hela tiden så det var massa störningar i ljudet sjukt ofta. Hur populär får man vara egentligen? xD Men det funkade iallfall att kolla på. Det roliga var att Mao ringde under filmen och sa att hon skulle ner och se den på bio just då. Haha, vilket sammanträffande ^^

Menmen, enligt mig var den inte så bra, hoppas de 2 sista blir bättre. Varför i hela friden har dom delat upp sista filmen i 2 delar?

Men vi såg faktiskt något idag som var asbra: The Cleveland show! :D Jimmie hittade pilotavsnittet så han var helt till sig. Senast igår så satt han och Menos och kollade på trailern och längtade som fan. Tydligen har dom väntat i över ett år och det sänds inte på tv förens till hösten så där hade han tur ^^ Den serien verkar vara asbra, längtar tills fler avsnitt kommer :D :D D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0