updatex2

Idag blev en riktigt trevlig dag :)
Mötte upp Mao på stan vid 3 och satt där och pratade massa, drog vidare till arbetsförmedlingen där Mao skulle fixa lite grejer. Helt otroliga tangentbord dom här där, baotasöta när dom är sådära inbyggda och med en stor blåååå <3 kula som mus. Efter det tog vi bussen upp till Mao och hämtade pokemon spel och jag fick låna en bok av henne ^^ Ska bara läsa klart Stephen King boken så att jag kan börja på den. Den boken är inte alls i stil med vad jag brukar läsa så det ska bli intressant. Alltid roligt att prova på nya stilar.

När vi skulle dra hem till oss så blev vi akutlata och bestämde oss för att ta bussen även fast det inte gick någon på ca 30 min, men vi satte oss vid en väg och chilladebiff och pratade på tills den kom. Helt otroligt med gratis bussar här btw, i Luleå höjer dom priserna hela tiden och ända gångerna dom är gratis är på väg till hockeyn eller Lulekalaset.

Men vi tog oss hem till slut. Mao och Jimmie nördade med sina pokemonspel ;p och jag lade mig i soffan och läste. Efter ett tag blev alla hungriga så Mao fick ta det som var kvar av fiskgratängen och me und Jimmie gjorde pommes och ost&gurk macka ^^ Aw, blev baotasuperglad när Mao sa att det var den godaste fiskgratängen hon ätit! <3<3<3<3 Måste verkligen rensa upp i köket nu så att det går att laga mat igen för nu har vi verkligen grejer i kylen så att det går att göra någonting annat än pommes. Haha, har iallfall diskat upp den mögliga kastrullen nu, det började flockas diverse djur omkring den så kändes som att det var dags xD

Efter maten drog vi med oss William och gick bakom Almia där Jimmie tränade massa med piskan, han har verkligen blivit baotaduktig med den ^^ Mao prövade också och även om det inte gick lika bra kanske så prickade hon faktiskt trädet en hel massa gånger ;) Hon är hundra gånger bättre än mig som inte ens vågar testa den xD

Well, vi drog iallafall ner till Bittens efter det för att kolla om Andreas var där men inte det så nu sitter vi hemma igen och ska kolla på en film. Jimmie tycker det är asnice att kolla på skräckfilmer med mig för jag blir så rädd + att han sitter och skrämmer mig hela tiden ><

Ha en trevlig kväll iallfall, förlåt för att jag aldrig lägger in några bilder btw men har inte råd att köpa en kamera atm ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0