Update - Jobblycka!

Alltså det här är helt sjukt!
För några månader sen så sökte jag en massa jobb lite här och var och nu ringde dom precis från ett av de andra jobben som jag sökte och sa att dom ville ha in mig på intervju! Och det bästa är att det jobbet är 06.00 - 09.00 så då kan jag ha båda jobben :D

Något fult dock för jag kom inte alls ihåg att jag hade sökt det. Men det verkar vara chillt; plocka upp varor på coop i några timmar. + att man behöver minst köra 2 pass i veckan och på tlfnjobbet är det 3 pass. Så om jag kör tex; mån,tis och onsdag så kan jag ta coop jobbet måndag och onsdag kanske så får jag lite halvledigt också ^^ Gushgosh, men ska som sagt på intervju på torsdag så då får vi se hur det blir :)

PENGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0