Update - Hästhäng

Idag följde me und Jimmie med Irene till hennes häst :D
Irene håller på med western/akademisk/egetshit, helt otroligt att se på! Dock så gick det ju åt helvete när jag skulle rida för det gick ju emot allt jag någonsin har lärt mig xD I början när jag försökta rida som vanligt så gick det inte alls men Irene sa att jag bara skulle släppa tyglarna och försöka så istället och då gick det mycket bättre, i slutet fick vi till några volter i trav tillochmed utan tyglar. Dock så var halt ett stort problem, haha, är ju van vid att krama lite i tyglarna och luta sig tillbaka litegrann men utan tyglar och bara luta sig bakåt och sitta tungt var inte alls lika enkelt, gushgosh ^^ Men det var sjukt intressant :D

Så vi var där några timmar och nu äter vi hallonkräm och kollar southpark ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0