Update

Yeah, det blev lasagne till middag.
Tänkte på det efter Emmas lyckade försök igår och sen kommer Jimmie helt random och säger att han är sugen på min lasagne. Haha, så det blev lasagne helt enkelt ^^ Baotagott faktiskt, det fattades lite ingredienser men improviserade litegrann och satte i andra saker. Köttisarnas sida såg asnice ut den här gången, annars brukar den vara lite bränd när vi inte har någon ost hemma men idag hade vi både ost och ostsås :D Min sida blev lite godare än vanligt när jag satte i massa kikärtor också <3

Har varit på promenad med en som bor i samma hus som oss idag också. Vi har träffats några gånger i trapphuset och pratat litegrann för hon har också hund. Så idag när jag gick ut med William så satt hon på bron och rökte så vi satt där i säkert 20 min och snackade sen så gick hon för att hämta sin hund så att vi skulle kunna socialträna william litegrann med andra hundar. Vi traskade iväg till en stor gräsplan där hon släppte sin hund så att dom fick busa en massa. Hon gav massa tips också så nu är det nya tag som gäller med tha dog ^^ Han var helt slut efter det så nu har han legat och sovit hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: Emma RL

Jag gjorde egen ostsås:D mmm så gott det är

2009-07-18 @ 21:27:42
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0