Update

Det blev middag på Mcdonalds idag, sjukt ovärt.
Har egentligen aldrig ätit där förutom nångång när jag var yngre med familjen så kom ihåg att jag inte tyckte om det då men Jimmie sitter hela tiden och säger att det är så gott där så jag tänkte att det har väl förändrats. Men tji fick jag! Blev baotapepp när vi kom in för det var helt fint där och mysig stämning. Men sen kom vi till menyn, där hittade jag inte det vegetariska först så frågade i kassan. Då är det tydligen en bönburgare som är det vegetariska där. Jaha, tänkte jag, lika bra att testa den då, det är säkert jättegod.

Den var torr, smaklös, hade knappt nån dressing på sig och var allmänt trist. Inte särskilt mycket grönsaker och själva bönburgaren smakade inte det minsta bönor. Och det värsta var att dom inte hade någon varm smältost! GAAAH, pommes går inte att äta utan smältost om det inte finns pommeskrydda. Gosh, aldrig mera donken!

Varför finns inte Max här?!

Nu är vi hemma iaf, har sett en helt sjuk film och grabbsen sitter och spelar diverse data/tv spel. Haha älska att Samme är här, då har Jimmie någon att leka med så kan jag göra lite vad jag vill ^^ Han stannar nog rätt länge denna gång, till efter Urkult förmodligen. Chillebiffen alltså, och så skickar mamma matpengar lite då och då så det kommer att finnas mat igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0