Update

I helgen tänker jag ta det sjukt lugnt med drickat.
De senaste gångerna har det blivit alldeles för mycket och alldeles för fort och det slutar aldrig bra. Folk ska inte behöva ta hand om mig bara för att jag inte har lärt mig hur mycket jag tål. Så i helgen kommer allting gå i slowmotion, liksom dricka lite och sen vänta riktigt länge, traska omkring och sånt där och sen se om det verkligen behöver drickas något mer. För jag är less på bråk, jag är less på att inte minnas vad som har hänt, jag är less på att förstöra för andra. Vill bara ha en trevlig kväll med trevligt folk där alla är glada.

Kommentarer
Postat av: Emma RL

:*

2009-07-08 @ 17:58:29
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0