Update

Så, det blev tvättid på söndag och det behövs verkligen, tvätthögen går snart upp till badrumsskåpet xD Gosh, har aldrig legat efter såhär mycket med tvätten men vi har gjort så mycket annat de senaste veckorna, har helt enkelt inte haft tid.

Jimmie är och jobbar just nu så jag har passat på att städa litegrann, dammsugit (MED MIN ÄLSKADE DAMMSUGARE SOM FAKTISKT FUNKAR :D) , plockat bort burkar och skräp + bäddat om i sängen. Aw, är så glad för nu har vi mina gröna sängkläder, det skär sig lite lätt till det rosa lakanet men wtf, orka bry sig om sånt just nu ^^ Påbörjar mitt experiment nu btw, har sovit så sjukt dåligt de senaste dagarna och misstänker att det är pågrund av värmen som alla mardrömmar kommer så nu har täcket fått dissen! Lade bara ut två påslakan istället som man kan dra över sig, hoppas det funkar : )

När jag städar så poppar jag alltid musik till, den absolut bästa städmusiken är faktiskt Pantera, man blir så sjukt pepp då. Men idag kom jag på att även fast internet inte funkar på min egna dator så finns ju musiken kvar, så nu är det min egen dator som är igång och poppar :D haha, dock så är det fortfarande lillebrors musik på den, allt är inte så jättebra men det finns vissa låtar som är my music också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0