Update

Det här börjar bli lite av en bokblogg, hoppas ni inte tycker att det blir tjatigt när jag babblar på så mycket om böcker ;D Haha, men ni får helt enkelt stå ut, det är ju min stora passion här i livet ;D

Nu är det Stolhet och fördom som gäller, har läst den hur många gånger som helst men tröttnar aldrig. Det är någonting med konversationerna som helt enkelt fascinerar mig. Vi jobbade med den på engelskan ett tag och då var man verkligen tvungen att analyser allting, baotaskoj!

Det är ju så fint väder idag, perfekt att ligga ute och läsa. Nästa gång vi flyttar vill jag definitivt ha en balkong där man kan ställa en liten hammock som man kan ligga och läsa i. Tänk att bara sjunka ner i massa fluffiga dynor med en bra bok, lite cigg och ett glas med isté <3

Eller är det en hängmatta man ska ha kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0